söndag 19 september 2010

Valp utställning

Jag har läst att min kusin varit här inne på min sida och tittat , skoj!
Och han fråga hur min mamma hade gjort för att anmäla mig till malmö valp  hon fick oso ha hjälp för hon hitta inte heller SÅ du kan hälsa din mamma att det inte bara är hon som är dum det är min mamma med hmmm ligger nog i släkten hi hi
Man ska inte gå in på skk sida  utan på sydskånskakennelklubbens sida där kan man anmäla sig hittar hon inte så får hon gärna ringa min mamma så ska hon hjälpa så gott hon kan !

Vov VOV  roligt att ni kollar in min sida ,visst är jag duktig som kan skriva fast jag bara är några veckor gammal !!!!! Får lite kramp i tassen då och då, så då får mamma hjälpa lite :0)

PS jag har sagt till henne att ni kanske ringer så hon vet om det  mvh douglas  DS

1 kommentar:

  1. Hihihi ja det ligger i släkten.
    Hon fick ett mejl av min uppfödare om utställningen och där va en sån där länk med...så nu är jag anmäld oxå. Vi kavvisar vi gillar utställningar, och jag är inte rädd för stora vovvar. Man är väl ingen fegis heller....
    Vovpussar på er

    SvaraRadera