söndag 19 september 2010

Trött

NU är jag trött idag har vi  varit i malmö och gått på gågatan det var faktiskt lite farligt med alla ljud tyckte jag. Men jag tog det lugnt och höll mig nära mamma och pappa så då gick det bra!!!

Men gud va mycket konstiga mäninskor det finns !!!! När vi gick på ett övergångsställe så börja en gammal gubbe skrika till mig att jag skulle hålla mig långt borta men Hallo jag gick redan långt borta ifrån honom iallafall.  Var tyckte han jag skulle gå ??? mitt i gatan eller ???? Knäppa gubbe tror han äger hela övergångsstället men det berätta min mamma för han att han inte gjorde ,så det sååååå!!!!!!

Men där var mycket snälla människor med och snälla hundar , som hälsa på mig !
Vi träffa christian med, han har jag ju träffat innan så det var roligt att se någon man kände igen, han är så lugn och snäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar