tisdag 30 november 2010

Doktorn

Idag har jag varit hos doktorn  jag har hög feber o ont i mina leder o hals doktorn sa att jag hade en kempe halsinfektion  :=(
Inte roligt nu får jag vila mig, och få tabletter och hoppas jag blir frisk snart !!!

Mamma skulle vara snäll och ta med bernard ner i stallet så jag skulle få vila lite ifred, men jag vill ju ha min kompis här fast jag är sjuk, så jag blev jätte ledsen tills han kom hem igen , han ska ju ligga o hålla mig i tassen nu när jag är sjuk. Det är ju det vänner är till för, hjälpa när man är sjuk o busa när man är frisk !!!!!

Nä nu måste jag vila igen, håll tummar och tassar på att jag snart blir av med min feber för den är inget roligt att ha  :-(

2 kommentarer:

  1. Underbare Douglas! Visst håller vi tummar och klor för ett snabbt tillfrisknande. Gänget hälsar.

    SvaraRadera
  2. Krya på dej. Skäll efter mycket glass, för det ska man ha när man har ont i halsen kram

    SvaraRadera