söndag 28 november 2010

Malmö

Idag har vi varit på leonbergerträff i malmö  gud vad dom har mycket päls hmm ska bernard verkligen se ut på det visset när han blir stor ????? får se om jag fortfarande vill vara kompis med han då .

Men det tror jag för jag tycker jo sååå mycket om han,  är så glad att mamma och pappa kom hem med han, mycket roligare att ha en kompis än att vara själv !!!

Men dom var mycket mindre än vad jag trodde , bernard har ju sagt till mig att han blir stor  hmmm tror han ja !!!!!!!!

 Nä tacka vet jag varghundar dom är stora dom, o väldigt vackra !!!   Jag är stolt över att vara en varghund !!!
Vi var ute och gick i 3 tim mitt i stan gud va mycket folk det var där.  Och många människor som stod och spela instrument.

Hoppas ni har haft en underbar 1 advent !!!!  vov vov

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild. Och ja, vilken social träning sånt här är. Och Bernard ser helt underbar ut. Hoppas komme med en annan gång. Funderar på att ha en valpträff i januari, om vi inte frusit ihjäl innan dess. Nu skiner solen och gissar på att det blir en väldigt kall natt. Kram på er och pussa vovvarna.

    SvaraRadera